”Nopea, selkeä ja ihmisläheinen palvelu erottavat Finance Linkin kilpailijoista.”

Palvelun nopeus teki uuteen asiakkaaseen vaikutuksen heti alusta lähtien. Lue lisää asiakkaamme Unilu Oy:n kokemuksista!

 

Unilu Oy löysi Finance Linkistä pk-yrityksen tarpeisiin sopivan rahoituskumppanin, joka tarjoaa huippunopeaa palvelua henkilökohtaisella otteella.

Google-haku johdatti Unilu Oy:n toimitusjohtaja Ville Hacklinin tammikuussa 2019 rahoitusyhtiö Finance Linkin kotisivuille. ”Sain heti kuvan joustavasta ja pk-yrityksen tarpeisiin soveltuvasta rahoituskumppanista, joka pitää erityisen hyvää huolta asiakkaidensa asiakkaista”, Hacklin kertoo. ”Pidin tärkeänä myös Finance Linkin positiivista kasvuun ja kumppanuuteen perustuvaa lähestymistapaa, joka poikkeaa monen muun alan toimijan synnyttämästä perintätoimisto- ja karhukirjemielikuvasta”, Hacklin toteaa. Keskustelu Finance Linkin edustajan kanssa sai hänet vakuuttumaan, että harkinnassa olleista palveluntarjoajista juuri Finance Link on Unilu Oy:lle sopivin rahoituskumppani ja yhteistyö käynnistyi nopealla tahdilla.

Palvelun nopeus teki vaikutuksen
Finance Linkin palvelulupaus perustuu nopeuden, helppouden, selkeyden ja tavoitettavuuden periaatteisiin. Unilu Oy:n kohdalla lupaus on toimitusjohtaja Ville Hacklinin mukaan toteutunut hienosti. ”Olin vaikuttunut siitä kuinka nopeasti sain rahat tililleni myymästäni laskusta”, hän kertoo ensikokemuksestaan Finance Linkin asiakkaana. Myös palvelun käynnistys sujui selkeän kommunikaation avulla vaivatta. ”Kaiken kaikkiaan palvelun käynnistämisprosessi oli aukoton. Sain selkeät ohjeet ja kysymyksiini vastattiin saman tien”, Hacklin jatkaa.

Henkilökohtainen ja ihmisläheinen palvelu Finance Linkin valttina
Finance Linkin ihmisläheinen ja henkilökohtainen palvelu on yrityksen suorittamien asiakaskyselyjen mukaan yksi keskeisimpiä tekijöitä yli 90 prosentin asiakastyytyväisyyteen. Palvelumalli saa kiitosta myös uudelta asiakkaalta. ”Finance Link on pk-yritykselle juuri sopivan kokoinen ja helposti lähestyttävä rahoituskumppani. Pankeissa palvelu on usein kasvotonta massaa, joten on ollut hienoa saada yksilöllistä ja henkilökohtaista palvelua”, toimitusjohtaja Ville Hacklin toteaa.