Finance Linkin NPS ennätyslukemaan 90!

Finance Linkin jatkuvasti toteuttama asiakastyytyväisyyttä mittaava NPS-kysely saavutti 7.7.2020 uuden ennätyslukeman 90.

Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille Finance Linkillä kaikkein tärkeintä, joten mittaamme sitä sekä jatkuvalla NPS-kyselyllä että vuosittain toteutettavalla laajemmalla asiakastyytyväisyystutkimuksella. Viimeisimmässä vuosittaisessa asiakastyytyväisyyskyselyssämme asiakkaamme kertoivat, että erityisesti nopeus rahojen saamisessa sekä asiakaspalvelumme ihmisläheinen ja yhteistyöhenkinen toimintatapa erottavat Finance Linkin kilpailijoista. Tulosten perusteella peräti 97 prosenttia asiakkaistamme suosittelisi meitä myös muille yrityksille! Kyselyn tuloksista voi lukea tarkemmin täällä.

Jatkuvasti käynnissä olevan asiakastyytyväisyysmittauksen mukaan NPS-lukumme (Net Promoter Score eli tiivistetysti vastaus kysymykseen: “Kuinka todennäköisesti suosittelisit yrityksen palvelua tai tuotteita ystävällesi tai kollegallesi?” ) on pysynyt ilahduttavan korkeana kevään poikkeusolosuhteista huolimatta ja 7.7.2020 kirjattiin huikea uusi ennätys NPS:n osoittaessa lukua 90. Kiitämme asiakkaitamme heidän arvokkaasta avustaan palvelumme jatkuvassa kehittämisessä!

Asiakkaidemme omin sanoin kertomia kokemuksia palvelustamme on luettavissa kotisivujemme Asiakasreferenssit-osiossa.